Materiały (wybrane prezentacje) z autorskiego szkolenia dotyczącego kryptowalut z perspektywy informatyki śledczej przeprowadzanego dla prokuratur i policji.
System do sprawdzania salda dla wybranych kryptowalut na podstawie kodu mnemonicznego
Projekt systemu do sprawdzania salda dla wybranych kryptowalut na podstawie kodu mnemonicznego, wykonany w ramach pracy dyplomowej przez Zbigniewa Rynkuna.
Link: https://rodwald.pl/seed
Testy przygotowujące do egzaminu Certified Ethical Hacker (CEH)
Projekt systemu wspomagającego przygotowanie do egzaminu Certified Ethical Hacker, wykonany w ramach pracy dyplomowej przez Dominika Borawskiego.
Ankiety EduG 2020 – …
Wyniki ankiet ewaluacyjnych dotyczących zgamifikowanej formy prowadzonych zajęć z przedmiotu Bezpieczeństwo systemów informatycznych / Kryptografia i bezpieczeństwo informacji, przeprowadzone wśród studentów kierunku Informatyka w Akademii Marynarki Wojennej, zarówno dla grup wojskowych jak i cywilnych. Ankieta jest nieobowiązkowa, jest przeprowadzana od roku 2020.
Na przeprowadzenie ankiety uzyskano zgodę Komisji Etyki AMW.
Odpowiedz | Liczba odpowiedzi |
---|---|
tak | 143 |
nie | 2 |
Symbol | Oznaczenie |
a | codziennie |
b | kilka razy w tygodniu |
c | kilka razy w miesiącu |
d | kilka razy w roku |
Symbol | Oznaczenie |
a | komputerowe |
b | planszowe |
c | karciane |
d | edukacyjne |
e | plenerowe |
Symbol | Oznaczenie |
a | mniej niż 1 godzinę |
b | od 1 do 6 godzin |
c | od 7 do 12 godzin |
d | od 13 do 23 godzin |
e | powyżej 24 godzin |
Symbol | Oznaczenie |
a | są formą spędzania czasu wolnego |
b | rozwijają zainteresowania |
c | pomagają rozładować stres |
d | dają poczucie satysfakcji, radości |
e | doskonalą umiejętności przewidywania i logicznego myślenia |
f | rozwijają umiejętności informatyczne |
g | dają możliwość poznawania ludzi na całym świecie i nawiązywania nowych znajomości |
Odpowiedz | Liczba odpowiedzi |
---|---|
tak | 16 |
nie | 129 |
7. Jakie było Twoje nastawienie do zgamifikowanego przedmiotu na początku zajęć?
Pytanie otwarte (różnorodne odpowiedzi).
8. Jaka jest Twoja ogólna ocena systemu EduG po zakończeniu zajęć?
Pytanie otwarte (różnorodne odpowiedzi).
Symbol | Oznaczenie |
a | punkty |
b | tabele rankingowe |
c | wirtualne dobra |
d | misje |
e | wyzwania |
f | rywalizacja |
g | szybka informacja zwrotna |
h | zabawowa fabuła |
i | przyjazny interfejs |
Symbol | Oznaczenie |
a | zdobywanie punktów i nagrody z nimi związane |
b | ciekawość |
c | chęć poszerzania wiedzy |
d | możliwość dobrej zabawy |
e | możliwość rywalizacji z innymi |
Symbol | Oznaczenie |
a | zdecydowanie tak |
b | raczej tak |
c | raczej nie |
d | zdecydowanie nie |
e | trudno powiedzieć |
Symbol | Oznaczenie |
a | zwiększa zainteresowanie przedmiotem |
b | podnosi atrakcyjność zajęć |
c | zwiększa aktywność studentów na zajęciach |
d | pozytywnie wpływa na frekwencję studentów na zajęcia |
e | zwiększa motywację do nauki |
f | ułatwia przyswajanie materiału |
g | pozwala uzyskiwać lepsze oceny |
h | zwiększa autonomię w zdobywaniu wiedzy |
i | zwiększa terminowość oddawania prac |
j | zwiększa systematyczność uczenia się |
k | zmusza do poszukiwania informacji i poszerzania wiedzy |
Symbol | Oznaczenie |
a | zdecydowanie tak |
b | raczej tak |
c | raczej nie |
d | zdecydowanie nie |
e | trudno powiedzieć |
Symbol | Oznaczenie |
a | zdecydowanie tak |
b | raczej tak |
c | raczej nie |
d | zdecydowanie nie |
e | trudno powiedzieć |
15. Czy masz jakieś dodatkowe uwagi, spostrzeżenia dotyczące systemu EduG (coś powinno zostać poprawione, dodane, itp.)?
Pytanie otwarte (różnorodne odpowiedzi).
CoZaStop
Wyszukiwarka nazw katalogowych stali na podstawie ich składu chemicznego. Powstanie pierwszej wersji systemu w ramach projektu racjonalizatorskiego. Następnie modyfikacja systemu oraz jego wzbogacenie wyszukiwanie danych pochodzących z nowych źródeł wykonane w ramach pracy dyplomowej przez inż. Sebastian Płotka.